On se jännää miten eri tavalla miehet ja naiset suhtautuvat asioihin. Naiset menee niin fiiliksillä ja miehet perustaa juttunsa enemmänkin faktoihin. Niin ku numeroihin. Oli ne sitten faktoja tai ei...

Taas tulee esimerkkiä. Mies ja nainen on käyneet ekoilla treffeillä. Saunaillassa molemmilta sitten kysellään millaista oli ja miten meni.
Nainen: no se oli oikeesti ihan kiva. Tai siis silleen niin ku...sillä on sellaiset surulliset silmät. Mun olis koko ajan tehny mieli halia sitä. Mutt en mä kehdannu ku se oli jotenkin niin ku varauksellinen tai silleen. Ja sillä oli kiirekin vissiin. Kai työt vähä stressas. Ku se on joku semmonen pomo. Tai silleen niin ku joku että sillä on duunissa vastuuta niin ku. Me käytiin vaan kahvilla. Se tietty makso. Oli sillä jonkinlainen setelinippu lompakossa. Näin ku se otti rahaa ku se makso. Mun olis tehny mieli syödä sellasta suklaakakkua ku se näytti niin ihanalle mutten mä kehdannu ettei se ajattelis ett mä oon joku possu tai jotain. Ni mä otin vaan espresson. Tuleehan siihen kuitenkin se suklaapala aina mukaan. Mutt en mä tiiä, mä tykkään kyll vähä niin ku rockimmista jätkistä.Tai niin ku silleen, kyll te tiedätte. En mä sille kyll soita jos ei se soita mulle eka.

Ja mies: paskat, 75A.

Ja muutenkin, mitä jutellaan saunailloissa? Miehethän perinteisesti mittailevat itseään. Tiedäthän...lepotilassa 12 senttiä mutta juhlakunnossa 17!! Ja totta kai kaverista puhutaan! "Jumalauta, sillä on sellanen ainaki 25 senttiä! Se kun poraa ni ei paljo meikäläisen 18 senttiä tunnu enää misusta miltään!"

Mutta oletteko koskaan kuulleet naisten saunaillassa samanlaista keskustelua? "Mä olen sellainen vähän alle kaksi desiä mutta kun mä oikein innostun niin kyllä sinne puoli litraa mahtuu!"

Eläköön se pieni ero!!!